Rupanya Ibu Janna Nick Masih Mudah Dan Cun Melecun. 10 Gambar.


muda sekali lagi nampaknya Puan Janna Nick !! kini tidak idea ibu Nick Janna seindah ini ... mari kita lihat 10 imej Face ibu sebenar Janna Nick Yang sama sekali tidak mendedahkan Over It.
ibu indah Janna Nick ia

nama Janna Nick mungkin baru, itu adalah masa utama saya melihat dia muncul dalam drama Syurga Nur dalam Slot Akasia drama yang mengubah dia.

pasangan yang cemerlang. cukup indah dan matang tetapi gitu usia muda. Mah sendiri biodata Janna Nick. Mary sentiasa diingini untuk memberi perhatian bahasa utara mesti mengatakan dicintai.

penuh Biografi Janna Nick: -
nama penuh: Nurul Jannah Binti Muner
panggilan perniagaan: Janna Nick
Umur: dua dekad (2015)
tempat penghantaran: Sungai Petani, Kedah
Adik-beradik: anak ke dua daripada empat adik-beradik (1 Lelaki 3 Perempuan)
wanita Sister: Nurul Balqish (11 in) untuk Highschool Rogol
Keturunan: China, Pakistan & Thai
latihan: Maktab Rendah Sains Mara (MRSM) Limavady
SMK Convent Bukit Nanas
Lake metropolitan sekolah menengah (SPM - kerana tidak mempunyai kepentingan dalam pengetahuan teknologi beredar)

memenuhi akademik: siap 6A 2B + dalam SPM

bereputasi facebook Profile: https://www.facebook.com/pages/Janna-Nick

dihormati Twitter Profile: https://twitter.com/jannanick95

Keek Profil bereputasi: https://www.keek.com/profile/janna_nick

legit Instagram Profile: https://instagram.com/jannanick/?hl=en

Drama: kenderaan, kereta 2, kelima, Karaoke keluarga, Hidayahmu Ramadan, puasa Oh Puasa (Astro Ceria & maya HD), Syurga di muka anda, saudara Sado pengeringan kain (Iris TV3), Syurga Nur (Akasia TV3), Kau Saya kami (Lestary TV3),

Tele: Komitmen (RTM), Cinta Vlog (TV9 - 2012)

Video: Love & Kayangan Mi'raj - Hyper Act

Janna Nick bermula dengan iklan dan video korporat. Pada masa itu, umur 5-7 tahun bagaimanapun memutuskan untuk menghalang kerana dia dikehendaki untuk kesedaran kepada mendapat tahu. Janna memperoleh cadangan untuk memerhatikan di Universiti Teknologi Mara (UiTM) Arau bagaimanapun enggan kerana dia berhasrat untuk memberi tumpuan kepada muncul. Beliau merancang untuk memelihara kajian beliau dalam modal.

berminat dalam melaksanakan belia mempertimbangkan dan sering memberi tekanan kepada ibu untuk mengadakan pusingan sebarang uji bakat diadakan. sesungguhnya cita-cita untuk berubah menjadi seorang pelakon dan usahawan. sebaik sahaja anda mempunyai akibat dalam semua topik, Janna disimpan mengemis daripada kolej untuk menunggu hari biasa pada siang hari.

pada firewall bekalan itu sendiri agar tidak berubah menjadi pesakit dan menyimpang jalan, Janna menyimpan banyak doa dan permohonan. Solat adalah tiang agama dan ia adalah berkualiti tinggi untuk firewall kami. Beliau pernah tinggal harapan walaupun pada kawasan itu menangkap. pasti, jenis Janna gila dan tidak suka untuk duduk namun, bagaimanapun manakala berdoa, manusia di sekeliling saya akan mengenali dan berurusan dengan had mereka. di samping itu mereka tidak berkomunikasi aspek karut. Jika tidak lagi memelihara solat, dengan aneh pemikiran, mungkin manusia akan rasa bentuk Janna murah.







No comments

Powered by Blogger.