"Saya Rasa Nak Nika, Tiada Masalah Tenaga Batin Dan Boleh Melahirkan Seberapa Banyak Anak." - Jas Ng 013524...



Seorang lelaki yang tidak memberitahu siapa nama sebenar beliau yang dikatakan sedang mencari jodoh setelah membuat pemeriksaan di hospital dan Dr mengesahkan dia tiada masalah untuk berkahwin dan mendapatkan anak seberapa banyak dia nak. Dengan itu dia nekad untuk mencari jodoh dengan menulis sepucuk surat dan dipaparkan di laman sosial supaya memudahkan orang ramai melihat permintaan beliau, namun apa yang mengejutkan ramai netizen, dia dengan tidak ada perasaan malu dan segan untuk mengemukakan surat beliau di paparan umum.

Dalam surat yang dipaparkan itu berbunyi seperti di bawah..


''Saya rasa nak nika. Hospital UM, Prof & Dr telah mengesahkan bahawa saya tidak bermasalh untuk berkahwin dan melahirkan anak seberapa banyak pun boleh.

Sekarang saya sedang cari jodoh yang baik, kekal dan taat untuk kahwin dengan saya.

Saudara/saudari tolongla cari jodoh bagi saya supaya memberi sebuah keluarga.........''






No comments

Powered by Blogger.