Permainan Game Pokemon Go Punca Sebenar Kemalangan.


MASSACHUSETTS- 26 tahun, Lamar Hickson dituduh menyebabkan salah satu kemalangan jalan raya paling buruk selepas berhenti di tengah-tengah lebuh raya untuk menangkap Pikachu.
Lamar Hickson mengaku kepada polis bahawa dia bermain aplikasi permainan Pokemon baru dikeluarkan tahu sebagai "Pokemon Go" semasa memandu. Beliau berkata, "jika anda mahu menangkap mereka semua anda Harus risiko ia semua jadi saya meletakkan kereta saya di taman dan mula melambung bola ini".
Tuduhan terhadap Hickson masih tidak diketahui, tiada siapa yang cedera parah tetapi ini menimbulkan kebimbangan mengenai kemalangan masa depan. Kami bercakap dengan salah seorang mangsa kemalangan kereta dan dia juga berkata, beliau juga telah bermain permainan.
Kami bercakap pegawai Fredrick Jones yang berkata "Texting dan memandu sudah menjadi isu yang amat serius, tetapi kini bermain Pokemon Go dan memandu boleh memburukkan lagi keadaan." Beliau berkata ini boleh dua kali ganda atau tiga kali ganda jumlah insiden yang berlaku disebabkan oleh memandu sambil menggunakan peranti mudah alih.

No comments

Powered by Blogger.