Gadis Bakal Guru Sekolah Dir@g@l Dan Disembeli.


[7 Gambar] Wanita Harapan keluarga Maut Disembelih Dan Dirogol|Mayat seorang wanita 27 tahun yang merupakan seorang guru pembantu  (harapan keluarga) telah ditemukan dengan kesan kelar di leher dalam keadaan telanjang dipercayai di rogol sebelum dibunuh dengan kejam di biliknya daerah Phra , Chiang Mai thailand.
Pada jam 10 pagi pegawai kepolisian Chatchaphol Ratanasrimetha . Kaeng Khoi bergegas ketempat kejadian setelah menerima aduan bahwa ada seorang wanita dibunuh dengan kesan kelar di leher.
Ketika pihak polis sampai ketempat kejadian,mereka menemukan sebuah pisau dapur berhampiran mayat mangsa yang telanjang,manakala di bagian kakinya terdapat sebuah buku nota yang mengatakan dia telah mendapat kerja mengajar di sebuah sekolah kanak kanak  berhampiran di tempat kejadian.
Difahamkan mangsa pertamakali ditemui oleh rakannya,Mr.Charoenchai yang tinggal di seberang jalan telah mengetuk pintu bilik mangsa akan tetapi tidak menjawab.,dihubungi melalui panggilan telepon namun tidak bersambung.ia kemudian ia membuka pintu yang tidak berkunci dan mendapati mangsa yang bernama Chularat sudah meninggal dunia dengan leher hampir terputus.

Kemudian seorang jiran(saksi ) berkata dia telah mendengar sebuah siulan lewat malam 2 jul 2016 sebelum mendengar suara seorang wanita menjerit minta tolong,”saya menyangka suara itu adalah sepasangan suami isteri yang tengah bertengkar dan saya tidak berniat untuk mengetahuinya lebih lanjut “katanya.
Dalam siasatan lanjut tombol pintu bilik mangsa di dapati rosak manakala barang barang kemas ,rantai dan juga handphone mangsa juga hilang,mayat mangsa kemudian di bawa ke hospital untuk dibedah siasat.
Manakala pihak polis telah menahan beberapa lelaki kamboja yang bekerja sebagai buruh binaan dilepaslan semula setelah di soal siasat.
Disamping itu rakan rakan mangsa turut berkabung di facebook dan menggesa pihak polis untuk segera menangkap pelaku.

No comments

Powered by Blogger.